Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Примітиви OPENGL, основні прийоми побудови двовимірних об'єктів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
ЗІ

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
ЗІ-32

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА Кафедра ЗІ З В І Т До лабораторної роботи №2 з курсу: «Програмування комп’ютерної графіки» на тему: «Примітиви OPENGL, основні прийоми побудови двовимірних об'єктів» Мета роботи : Знайомство з примітивами OPENGL, призначеними для виведення крапок, ліній і багатокутників. Визначення кольору об'єктів. Різні способи замальовування об'єктів. Завдання: Використовуючи програму-шаблон, створену при виконанні попередньої лабораторної роботи виконайте наступні завдання. Завдання 1. Побудувати крапки розташовані у вершинах правильного n-кутника. Встановити режим згладжування для крапок. Експериментально визначити максимальний розмір крапки, при якому можливе згладжування. Завдання 2. Використовуючи примітив для виведення ліній намалювати правильний n-кутник. Змінити типа і ширину ліній. Завдання 3. Використовуючи примітив для виведення ламаної лінії намалювати фігуру, змальовану на рис.1. Завдання 4. Використовуючи примітив для виводу замкнутою ламаною намалювати фігуру, змальовану на рис.2 Завдання 5. Побудувати фігуру, змальовану на рис.2, розбивши її на трикутники (кожен трикутник забарвлений випадковим кольором). Виконаєте три варіанти побудов з використанням примітивів: А) трикутник; Б) стрічка трикутників; В) віяло трикутників. Чим відрізняються результати при зміні способу тонування? Завдання 6. Використовуючи примітив для виведення багатокутників побудувати правильний n-кутник. Завдання 7. Побудувати неопуклий багатокутник, змальований на рис.3, представивши його у вигляді сукупності окремих багатокутників, призначивши кожному багатокутнику свій колір. Подивитися результат роботи програми для різних способів тонування. Завдання 8. Змінити програму попереднього завдання так, щоб А) лицьові грані змальовувалися тільки вершинами; Б) лицьові грані змальовувалися зафарбованими, а зворотні – лініями; В) лицьові і зворотні грані змальовувалися лініями (каркасне зображення). Текст програми: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using System.Windows.Forms; using Tao.OpenGl; using Tao.FreeGlut; using Tao.Platform.Windows; namespace TaoGl_lab2 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); AnT.InitializeContexts(); } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { Gl.glClear(Gl.GL_COLOR_BUFFER_BIT); Gl.glLoadIdentity(); Gl.glColor3f(255, 0, 0); Gl.glFlush(); AnT.Invalidate(); Gl.glLineWidth(2); Gl.glEnable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glVertex2d(8, 3); Gl.glVertex2d(13, 6); Gl.glVertex2d(8, 7); Gl.glVertex2d(20, 7); Gl.glVertex2d(12, 8); Gl.glVertex2d(16, 12); Gl.glVertex2d(8, 12); Gl.glEnd(); Gl.glDisable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); } private void AnT_Load(object sender, EventArgs e) { Glut.glutInit(); Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE | Glut.GLUT_DEPTH); Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); Gl.glViewport(0, 0, AnT.Width, AnT.Height); Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); Gl.glLoadIdentity(); if ((float)AnT.Width <= (float)AnT.Height) { Glu.gluOrtho2D(0.0, 25.0 * (float)AnT.Height / (float)AnT.Width, 0.0, 25.0); } else { Glu.gluOrtho2D(0.0, 20.0 * (float)AnT.Width / (float)AnT.Height, 0.0, 20.0); } Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); Gl.glLoadIdentity(); } private void button2_Click(object ...
Антиботан аватар за замовчуванням

19.12.2016 03:12

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини